Vevőszolgálat

 

Tisztelt Partnerünk,

 

 

A vevőszolgálat menüpontban lehetősége van a Garanciális csere, Áru visszavételi igény, Hibás szállítás bejelentésére. A bejelentéseket ezentúl, csak ezen a felületen keresztül fogadjuk el.   A bejelentéshez nem szükséges a weboldalra regisztrálnia.

 

 Kérjük a bejelentésekkel kapcsolatosan a következőket betartani szíveskedjen:

 

 

 

Határidők:

 

  • Garanciális csere és Normál áru-visszavételi igény esetében a számla kiállításától számított egy év. A törött fényforrásokat a dokumentum (szállítólevél vagy számla) átvételétől számított 2 héten belül áll módunkba kicserélni!
  • (Számla/szállítólevél beviteli ablak év mezőjében részében az aktuális évhez képest maximum  két évvel korábbi évszámot fogadunk el.)
  • Hibás, késedelmes szállítás , Árjóváírás , Áruvisszavételhez kapcsolódó teljesítéssel kapcsolatos indokok szállító/számla kiállításától számított 8 nap.

 

Egyéb fontos információk:

 

  • Az űrlapokon kért adatokat pontosan írják be. Hiányos, pontatlanul kitöltött űrlapok esetében adatpontosítást kérünk, az adott űrlapot lezárjuk azt és kérjük újra feltöltését.
  • Az űrlapok kitöltése nem jelenti automatikusan azt, hogy az áru visszaszállítható. Kérjük, várja meg visszaigazoló levelünket, amelyben az áru visszaszállítást engedélyezzük és ennek kinyomtatott példányát csatolja az áruval kiállított dokumentumhoz (számla, szállító).
  • Csak sértetlen, eredeti csomagolásban lévő, nem összefirkált  dobozú termékeket veszünk vissza.
  • Ha a szállítás 24H futárszolgálattal történt, akkor kérjük az áruátvételkor készült jegyzőkönyvet mellékelni, mert a szállítássérült termékek garanciáját csak így tudjuk érvényesíteni.